do góry

Aktualny kurs Stalexport Autostrady SA

2.86 zł 4.38% 0.12zł 2024-11-13

Informacje prasowe

Strona główna/Biuro Prasowe/Informacje prasowe

Znaleziono wiadomości: 91.

RSS
  • 08.03

    Wzrost Średniego Dobowego Ruchu (ADT) na autostradzie A4 Katowice-Kraków w 2011 roku 08 Marca 2012

    W 2011 roku Średni Dobowy Ruch (ADT) na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków był o 2% wyższy niż zanotowany rok wcześniej. Należy jednak zwrócić uwagę, iż o ile w I półroczu ubiegłego roku ADT wzrósł o 8% to w drugim półroczu nastąpił spadek łącznego ruchu o 3%. Wyraźne odwrócenie tendencji stanowiło konsekwencję zmiany przepisów prawa, w wyniku których na sieci autostrad, dróg ekspresowych oraz

  • 03.08

    Komentarz do półrocznych wyników Grupy Kapitałowej Stalexport Autostrady za okres I półrocza 2011 roku 03 Sierpnia 2011

    W I półroczu 2011 roku Grupa STX Autostrady uzyskała przychody z poboru opłat w wysokości 78.404 tys. PLN, podczas gdy w analogicznym okresie roku ubiegłego wyniosły one 70.205 tys. PLN. Stanowiło to przede wszystkim efekt wzrostu ADT o 8,2%, jak również zwiększenia od dnia 1 lipca 2010 roku opłaty otrzymywanej za przejazd „pojazdów winietowych” i większej sprzedaży abonamentów na przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków. W

  • 03.08

    Poziom ruchu w II kwartale 2011: systematyczny wzrost ADT na autostradzie A4 Katowice-Kraków 03 Sierpnia 2011

    Na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków utrzymuje się wysoka dynamika Średniego Dobowego Ruchu (ADT): w II kwartale 2011 roku wyniósł on 32.071 i był o 8,6% wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (29.520 w II kwartale 2010). Podobnie jak to miało miejsce w I kwartale 2011, wzrost ten w stanowił w części efekt utrzymującej się dynamiki ruchu samochodów ciężarowych obejmujących pojazdy o masie

  • 09.06

    Zawarcie Umowy o Wyrażeniu Zgody z bankami finansującymi projekt A4 09 Czerwca 2011

    W dniu 8 czerwca 2011 roku Grupa podpisała z konsorcjum banków finansujących projekt A4 Umowę o Wyrażeniu Zgody (Consent and Waiver Letter) związaną z planowanym podniesieniem kapitału zakładowego Stalexport Autostrada Małopolska S.A. (dalej „SAM”). Jednym z zabezpieczeń udzielonego nam finansowania jest zastaw ustanowiony na akcjach spółki celowej. Jest to standardowe rozwiązanie stosowane w tego typu umowach - mówi Mariusz

  • 19.05

    Grupa Stalexport Autostrady na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (16-18 maja 2011) 19 Maja 2011

    W finansowaniu kosztownych i trudnych inwestycji, jakimi niewątpliwie są autostrady, dobrze sprawdza się formuła właściwie rozumianego Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. „Prywatyzacja” infrastruktury komunikacyjnej, jaka miała miejsce np. we Włoszech, pokazuje, jak pomyślnie można zarządzać rozwojem infrastruktury, zapewniając wysoką jakość jej utrzymania oraz zwiększając - w krótkim terminie - strumień wpływów do

do góry