Krzysztof Górski objął od sierpnia 2008 nowo powstałe stanowisko Dyrektora Public Relations i Komunikacji Społecznej grupy kapitałowej STALEXPORT AUTOSTRADY S.A.
Do jego obowiązków należy kompleksowe zarządzanie wszelką komunikacją społeczną w ramach Grupy i jej poszczególnych spółek, w tym komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień Public Relations i kształtowania wizerunku, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych, relacji inwestorskich, zagadnień Public Affairs, Corporate Affairs, lobbingu czy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Krzysztof Górski był poprzednio (2007) Dyrektorem Działu Komunikacji Społecznej RUCH-u. Wcześniej (2004-2006) był Dyrektorem PR i Marketingu KAI. W latach 1995-2004 prowadził własną agencję G&G Media. Górski, z wykształcenia filolog klasyczny i indyjski, związanych jest branżą PR a także marketingiem politycznym od roku 1989. Był członkiem Rady Etyki PR w pierwszej kadencji.
Grupa Stalexport Autostrady jest jednym z krajowych liderów w dziedzinie budowy, modernizacji i zarządzania autostradami. Oprócz posiadanej koncesji na odcinek autostrady A4 Katowice-Kraków, Grupa bierze też udział w strategicznym przetargu na budowę i eksploatację płatnego odcinka autostrady A2 Stryków-Konotopa. Grupa przygotowuje się też do innych przetargów na rynku autostradowym w Polsce. Większościowym akcjonariuszem Stalexport Autostrady SA jest włoska grupa Atlantia (Autostrade per l'Italia) z siedzibą w Rzymie, która jest liderem na europejskim rynku budowy i zarządzania płatnymi autostradami. Firma Autostrade per l'Italia zarządza siecią ok. 2,9 tys. km płatnych autostrad a spółki Grupy świadczą usługi związane z działalnością autostradową.