W I kwartale 2017 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 38.810 pojazdów i był o 8,0% wyższy niż ruch odnotowany w I kwartale 2016 roku (35.946 pojazdów). Przychody z poboru opłat w I kwartale 2017 roku wyniosły 69.308 tys. PLN, co stanowiło wzrost o 8,5% w stosunku do I kwartału 2016 roku (63.865 tys. PLN). W przypadku samochodów osobowych średni dobowy ruch wzrósł z 30.054
W ciągu 2016 roku Grupa uzyskała przychody ze sprzedaży (292.853 tys. PLN) wyższe o 12% niż w 2015 roku (262.508 tys. PLN), głównie za sprawą wzrostu przychodów z działalności zarządzania i eksploatacji autostrad w tym z tytułu poboru opłat za przejazd płatnym odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków (patrz szczegółowy komentarz tutaj). Natomiast przychody nie związane z działalnością autostradową w 2016 roku wyniosły
W 2016 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 40.683 pojazdy i był o 10,2% wyższy niż ruch odnotowany w roku 2015 (36.910 pojazdów). Przychody z poboru opłat w 2016 roku wyniosły 287.915 tys. PLN (z wyłączeniem przychodów z tytułu niewykorzystanych abonamentów), co stanowiło wzrost o 11,7% w stosunku do roku 2015 (257.674 tys. PLN). W przypadku samochodów osobowych średni dobowy
W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2016 roku Grupa uzyskała przychody ze sprzedaży (220.389 tys. PLN) wyższe o 13,0% niż w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2015 roku (195.071 tys. PLN), głównie za sprawą wzrostu przychodów z działalności zarządzania i eksploatacji autostrad (wzrost o 13,1%), w tym z tytułu poboru opłat za przejazd (wzrost o 13,2%) płatnym odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków (patrz szczegółowy
W ciągu trzech pierwszych kwartałów 2016 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 41.061 pojazdów i był o 10,9% wyższy niż ruch odnotowany w analogicznym okresie roku 2015 (37.019 pojazdów). Przychody z poboru opłat w ciągu trzech pierwszych kwartałów 2016 roku wyniosły 217.065 tys. PLN, co stanowiło wzrost o 13,2% w stosunku do analogicznego okresu roku 2015 (191.747 tys. PLN).
W I półroczu 2016 roku Grupa uzyskała przychody ze sprzedaży (137.643 tys. PLN) wyższe o 15,4% niż w I półroczu 2015 roku (119.237 tys. PLN), głównie za sprawą wzrostu przychodów z działalności zarządzania i eksploatacji autostrad (wzrost o 15,6%), w tym z tytułu poboru opłat za przejazd (wzrost o 15,7%) płatnym odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków (patrz szczegółowy komentarz tutaj). Natomiast przychody nie związane z
W I półroczu 2016 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 38.161 pojazdów i był o 11,4% wyższy niż ruch odnotowany w analogicznym okresie roku 2015 (34.246 pojazdów). Przychody z poboru opłat w I półroczu 2016 roku wyniosły 135.383 tys. PLN, co stanowiło wzrost o 15,7% w stosunku do analogicznego okresu roku 2015 (117.020 tys. PLN). Różnica w dynamice wzrostów ruchu i przychodów
W I kwartale 2016 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 35.946 pojazdów i był o 11,6% wyższy niż ruch odnotowany w I kwartale 2015 roku (32.220 pojazdów). Przychody z poboru opłat w I kwartale 2016 roku wyniosły 63.865 tys. PLN, co stanowiło wzrost o 20,3% w stosunku do I kwartału 2015 roku (53.109 tys. PLN). Różnica w dynamice wzrostów ruchu i przychodów wynika ze zmian stawek
W I kwartale 2016 roku Grupa uzyskała przychody ze sprzedaży (65.036 tys. PLN) wyższe o 19,9% niż w I kwartale 2015 roku (54.263 tys. PLN), głównie za sprawą wzrostu przychodów z działalności zarządzania i eksploatacji autostrad (wzrost o 20,1%), w tym z tytułu poboru opłat za przejazd (wzrost o 20,3%) płatnym odcinkiem autostrady A4 Katowice-Kraków (patrz szczegółowy komentarz tutaj). Natomiast przychody nie związane z
W 2015 roku średni dobowy ruch na koncesyjnym odcinku autostrady A4 Katowice-Kraków wyniósł 36.910 pojazdów i był o 8,6% wyższy niż ruch odnotowany w roku 2014 (34.001 pojazdów). Przychody z poboru opłat w 2015 roku wyniosły 257.674 tys. PLN (z wyłączeniem przychodów z tytułu niewykorzystanych abonamentów), co stanowiło wzrost o 18,1% w stosunku do roku 2014 (218.145 tys. PLN). W przypadku samochodów osobowych średni dobowy